به دلیل رکودی که در بازار لوازم خانگی ایجاد شده است، دو شرکت لوازم خانگی اقدام به افزایش هشت تا ۱۰ درصدی قیمتهای خود کردهاند.
هر روز تعدادی از واحدهای تولیدی به دلیل مشکلات مالی اقدام به تعطیلی
میکنند. البته در این میان برخی از واحدها نیز با اعلام درخواست افزایش
قیمت محصولات در صدد تامین هزینههای تولید خود برآمدهاند.
این در حالی است که در شرایط رکود افزایش قیمت به هیچ عنوان منطقی به
نظر نمیرسد. گشتی در بازار لوازم خانگی نشان میدهد با وجود رکود حاکم بر
بازار، دو شرکت لوازم خانگی تولید داخل که با برند کرهای در بازار فعالیت
میکنند، اقدام به افزایش هشت تا 10 درصدی قیمت محصولات خود کردهاند و یکی
از فروشندگان محصولات این شرکتها میگوید: با موافقت سازمان حمایت
مصرفکنندگان این افزایش قیمت از سوی شرکت اعمال شده است.