دکترعلی صدقی با اعلام این مطلب در همایش تبیین اهداف و استراتژیهای سال 95 گفت: برای افزایش سودآوری اقداماتی نظیر کاهش هزینه ها، تقویت برند
بانک، ارتقای بهره وری، افزایش سهم بازار و افزایش رضایت مشتری در دستور
کار بانک قرار گرفته است.
وی افزود : با تفکر گذشته نمیتوان سودآور بود، شرایط به کلی تغییر یافته
است و باید با افکار نوین و تلاش مضاعف برنامهها را اجرا کرد.
مدیرعامل بانک رفاه با اشاره به شعار امسال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و
عمل"، نقش بانک رفاه را در تحقق آن مهم دانست و اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی
به مفهوم اقتصاد درون زا است ، اقتصادی که از درون منجر به تعالی میشود.
با توجه به این شعار بانک رفاه هم میتواند در اقتصاد کلان و هم در درون
خود به سمت توسعه گام بردارد.
دکترصدقی هدف کلان بانک رفاه را تبدیل شدن به یک سازمان متعالی عنوان و
تاکید کرد: اهداف و استراتژیهای بانک همسو با یک بانک متعالی تدوین شده
است. آنچه مهم است کار، تلاش و اعتقاد به برنامهها است که در این راستا
گام برمی داریم.