دوشنبه ۱۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۳

لزوم توجه به نیازهای سالمندان

«علی اصغر یحیی آبادی» رییس شورای برنامه ریزی و هماهنگی ویژه نیازهای سالمندان، گفت: با توجه سطح نیازهای سالمندی رفته رفته بالا می‌رود بنابراین باید با هدف ارتقای سطح رفاه و منزلت اجتماعی سالمندان به نیازهای گوناگون این گروه توجه کرد.

سرپرست فرمانداری اسفراین با اشاره به اینکه توجه به نیازهای سالمندان در جامعه، سرفصل اعتباری خاصی ندارد، در شورای سالمندان این شهرستان، اظهار داشت: اکنون باید همه رسانه‌ها و صاحبان قلم و تریبون با هدف تبیین رسالت‌های همگان در برابر سالمندان اهتمام ورزند.

«علی اصغر یحیی آبادی» با تاکید بر آموزش‌های سالمندی از سوی دستگاه‌های مرتبط، خاطر نشان کرد: سالمندان باید در جامعه صاحب منزلت اجتماعی، اعتبار و جایگاه باشند و همه باید برای تحقق این منزلت مهم همت کنند.

وی خاطر نشان کرد: اکنون آن چنان که شایسته است نیازهای سالمندان در کانون توجه متولیان، مسئولان و مردم نیست لذا اندک منزلت اجتماعی و رفاه شهروندی سالمندان نیز کمتر از گذشته می‌شود.

سرپرست اداره بهزیستی اسفراین هم در این نشست با اشاره به فعالیت 2 مرکز نگهداری روزانه سالمندان در این شهرستان برای سالمندان بالای 60 سال، گفت: نظارت مدون و مستمر با هدف ارتقای سطح خدمت رسانی در دستورکار بهزیستی شهرستان است.

« زهرا رمضانی» افزود: باید همگان نیازهای سالمندی را بشناسند و برای تبیین نیازهای سالمندی شورای سالمندان مدون و مستمر برگزار خواهد شد.


پیام یا سوال خود را برایمان بفرستید

پر کردن فیلد های ستاره دار الزامی می باشد.*

*