جمعه ۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۳

ثبت نام بن کارت اساتید و هیئت علمی بعد از سوم اردیبهشت/ سهیمه‌بندی برای بن‌کارت‌های دانشجویی

امیرزاده، سخنگوی سی‌امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در گفتگو با «فرهنگ نیوز»، درباره ثبت نام بن کارت‌های دانشجویی گفت: امسال ثبت نام فقط از طریق سایت bon.tibf.ir انجام می‌گیرد؛ از روز 311 فروردین ماه کار آغاز شده  است.

وی افزود: دانشجویان در هنگام ثبت نام باید کد ملی را بزنند و هم شعبه ای را که می‌خواهند کارت را دریافت کنند انتخاب کنند.

سخنگوی سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران افزود: بن‌ها با یک سهیمه بندی منطقه ای پرداخت می‌شود و براساس تعداد دانشجویانی که آن استان و یا شهر دارد این سهیمه تعلق می‌گیرد.

امیرزاده افزود: بن کتاب اختصاص یافته برای هر دانش آموز 50هزار تومان است که 60درصد آن معادل 30هزار تومان توسط معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و 40 درصد آن معادل 20هزار تومان توسط دانش آموز پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: برای دانشجویان این سقف 100 هزار تومان که 60 درصد ان معادل 60 هزار تومان را دانشجویان و بقیه را ارشاد پرداخت می‌کند.

وی گفت: مبلغ موجود برای بن کارت‌های اساتید، اعضای هیات علمی و مدرسان حوزه: موجودی کارت‌ها 2،500،000 هزار ریال است که 750،000 هزار ریال آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی و 1750،000 ریال آن نیز توسط شخص دریافت کننده کارت به صورت آنلاین پرداخت می‌شود.

امیرزاده ادامه داد: بعد از پالایش دانشجویان ثبت نام اساتید شروع می‌شود، پیش بینی ما برای این ثبت انم از سوم اردیبهشت به بعد است.


پیام یا سوال خود را برایمان بفرستید

پر کردن فیلد های ستاره دار الزامی می باشد.*

*